Namenjana je kako za mala i srednja preduzeća (SMB) tako i za velike korporacije zbog svoje robustnosti i pouzdanosti.
Centrala nudi gotovo neograničen broj funkcionalnosti i opcija identičnim onima koje mozete naći kod brendova kao što su Cisco Call Manager , Avaya ili Panasonic.
Nikakve licence za software nisu potrebne.
Centrala je povezana sa klijentima: (voip telefonima) ili softverskim telefonima instaliranim na računare preko računaske mreže.
Izlaz na PSTN ( Public switched telephone network) , regularnu javnu telefonsku mrežu moguće je ostvariti na više nacina:
- Kupovinom usluge Biz Trunk ( SIP ) od Telekoma, ili analogne ponude od Oriona. U ovom slučaju nije potrebno dokupljivanje nikakvih posedbih adaptera. Sve šta je potrebno je da ima 2 mrežne karte.
- Povezivanjem preko PRI, BRI ISDN linija, kao i običnih analognih linija. U ovom slučaju je potrebno nabaviti odgovarajući PCI adapter koji ce povezivati centralu sa analognom ili digitalnom (ISDN) linijom.
- Povezivanje preko GSM gateway-a , ostvarivanje povoljnijih cena poziva ka mobilnoj mrezi.
Mogucnosti koje naša centrala ima:
- Neograničen broj lokala
- Mogućnost preusmerivanja poziva na mobilne brojeve , odnosno druge fiksne brojeve.
- Dnevni, noćni mod.
- Pozivi na čekanju
- Snimanje razgovora
- Detaljna statistika svih ostvarenih i neostvarenih poziva.
- Govorna Pošta (Voice Mail)
- Govorni Meniji (IVR) , automatsko javljanje i odabir željenih opcija.
- Konferencijski pozivi
- Ukoliko se poziva inostrantsvo , mogucnost povezivanja na VOIP provajdere koji nude povoljnije cene razgovora sa inostranim brojevima.
- Povezivanje sa Instant messaging softverom, povezivanje sa Google Talk-om, mogućnost zadavanja komandi centrali preko IM poruka.
- WEB frontend, mogućnost dodavanja lokala jednostavnim putem preko Web Browsera
- Konfigurisanje redova , za zahtevnije kontakt centre.
- Mogucnost pristupa centrali iz inostranstva i ostvarivanje lokalnih poziva kako bi izbegli roming.
- Instalacija FAX softvera koji bi koristio PBX centralu. Nije potreban modem, fax se salje direktno sa racunara preko mreze uz pomoć interfejsa kome se pristupa putem web browsera
- Parkiranje poziva
- Povezivanje vise poslovnica preduzeca u jednu jednistvenu lokalnu mrezu
- Korišćenje automaskih poziva ( obavestenja o incidentima koje mogu aktivirati odredjeni programi kao što je Nagios, Zabbix itd)
- Automaski pozivi se mogu koristiti i u telefonskom reklamiranju.
- Follow me aplikacije
- Rutiranje poziva u zavisnosti od dolaznog ili odlaznog caller ID-a.
- Globalni Adress Book
- I jos mnogo toga...
Kao što se vidi opcije su gotovo neograničene. U dogovoru sa Vama možemo pronaći i podesiti sta je najoptimalnije za Vas.
Osnovni cenovni paketi:
- Ukljucvanje snimanja razgovora automatsko